Informacje ogólne
-
Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego Traperzy.pl dostępnego pod adresem www.www.traperzy.pl
-
Sklep umożliwia dokonywanie zakupów za pośrednictwem Internetu i jest własnością firmy: Traper Małgorzata Roman z siedzibą przy Al. KEN 54/106, 02-797 Warszawa
NIP: 522-143-30-36, REGON: 140475482.
(Pod podanym adresem nie ma możliwości osobistego odbioru zamówień)
-
Aby korzystać z serwisu internetowego www.www.traperzy.pl wymagany jest komputer z dostępem do Internetu, przeglądarka internetowa oraz czynna i prawidłowo skonfigurowana poczta elektroniczna.
-
Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym są podane w złotych polskich i zawierają VAT (są cenami brutto)
-
Podane ceny nie obejmują kosztów przesyłki, które podane są oddzielnie.
-
Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia przez kupującego.
-
Zamówienia można składać 24 godziny na dobę. Zamówienia złożone w piątek po godz. 10.00, w soboty, niedziele oraz święta rozpatrywane będą w pierwszym najbliższym dniu pracy.
-
Bezpieczeństwo transakcji płatniczych zapewnia portal www.payu.pl.
Proces zakupu
-
Klient może korzystać ze Sklepu jako zarejestrowany lub niezarejestrowany.
-
W celu złożenia zamówienia Klient musi dokonać: wyboru zamawianych towarów, wyboru sposobu dostawy oraz adresu dostawy i adresu, na jaki ma być wystawiony rachunek (mogą to być różne adresy), wyboru sposobu płatności.
-
Po podaniu przez Klienta wszystkich niezbędnych danych, wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego zamówienia, które zawiera informacje dotyczące: adresów wysyłki i faktury, przedmiotu zamówienia, jednostkowej oraz łącznej ceny zamawianych towarów, w tym kosztów dostawy, wybranej metody płatności, wybranego sposobu dostawy.
-
W celu wysłania zamówienia konieczne jest dokonanie akceptacji treści Regulaminu.
Formy płatności
-
Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary z dostawą na terytorium Polski:
-
płatność przy odbiorze. Realizacja zamówienia rozpoczyna się po zakończeniu procesu składania zamówienia,
-
przelew bankowy lub przelew elektroniczny za pośrednictwem systemu www.payu.pl. Realizacja zamówienia rozpoczyna się po wpłynięciu wpłaty na konto Sklepu, w przypadku przelewu za pośrednictwem systemu www.payu.pl – otrzymaniu przez Sklep potwierdzenia poprawnego wykonania operacji od operatora płatności.
-
Wysyłki nie są realizowane poza terytorium Polski
Dostawa.
-
Zakupione towary dostarczane są pod adres wskazany w formularzu zamówienia.
-
Termin wysłania zamówienia nie przekracza 3 dni roboczych od chwili zaksięgowania zapłaty przy zamówieniach płatnych z góry i 3 dni roboczych od złożenia zamówienia przy zamówieniach realizowanych za pobraniem.
-
Na terytorium Polski zamówienie może być dostarczone, według wyboru Klienta, za pośrednictwem Poczty Polskiej lub kuriera DHL
Reklamacje
-
Sprzedający zobowiązuje się dostarczyć rzeczy bez wad.
-
Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w przypadku stwierdzenia niezgodności dostarczonego towaru z umową, a w szczególności w przypadku:
-
wad fizycznych;
-
uszkodzeń mechanicznych powstałych w trakcie dostawy;
-
Reklamacje towaru są rozpatrywane zgodnie z obowiązującym prawem (Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. z 2014 r. poz. 121))
-
Klienci powinni kierować pisemne reklamacje na adres:
Traper, al. KEN 54/106, 02-797 Warszawa lub mailem na adres: [email protected].
-
Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w terminie 14 (czternastu) dni od daty otrzymania przez Sklep reklamacji.
-
Jeżeli rzecz zakupiona przez Klienta ma wadę kupujący może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie.
-
Jeżeli towar jest niezgodny z umową, Klient może żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez sprzedawcę.
-
Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji poniższych informacji – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę:
-
informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia niezgodności/wady;
-
żądanie sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz
-
danych kontaktowych składającego reklamację
-
dołączenie paragonu
-
W przypadku gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient może zostać poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy na wskazany przez niego adres.
-
Koszty związane z ewentualnym odesłaniem przez Klienta reklamowanego towaru, stanowiące równowartość opłaty pocztowej, Sklep zwraca niezwłocznie po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.
Prawo odstąpienia od umowy
-
Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. W tym celu Klient powinien złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
-
Zaleca się złożenie oświadczenia na formularzu, który Konsument otrzymał wraz z towarem i dołączenie go do odsyłanego towaru. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy Konsument może złożyć także mailem. Sprzedający prześle mailem potwierdzenie otrzymania Oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
-
Klient obowiązany jest, nie później niż w ciągu 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, do zwrotu towaru w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.
-
Zwracany towar należy odesłać na adres: Traper al. KEN 54/106, 02-797 Warszawa
-
Sprzedawca zwróci konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym)
-
Sprzedający zwróci Konsumentowi należne mu płatności niezwłocznie po otrzymaniu towaru lub po przesłaniu dowodu wysłania towaru.
-
Bezpośrednie koszty zwrotu produktu ponosi Konsument.
-
Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
-
Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje, gdy produkt został kupiony na aukcji z licytacją
Dane osobowe
-
Dane osobowe przekazywane nam przez Klienta są przetwarzane przez
Traper Małgorzata Roman al. KEN 54/106, 02-797 Warszawa.
Powierzone dane osobowe, w szczególności imię, nazwisko, adres zamieszkania, adres poczty elektronicznej, numer telefonu przetwarzane będą:
-
w celu założenia konta Klienta i realizacji zamówień,
-
przy wyrażeniu osobnej zgody przez Klienta, w celu przekazywania drogą elektroniczną ofert marketingowych oraz informacji handlowych przez Sklep.
-
Każdy Klient ma prawo dostępu do swoich danych oraz ich poprawiania oraz żądania ich usunięcia.
-
Powierzone dane osobowe są przechowywane i zabezpieczone zgodnie z zasadami określonymi w obowiązujących przepisach prawa:
-
Ustawie z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. Nr 101 z 2002 r. poz. 926, z późn. zm.)
-
Ustawie z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 z poźn. zm.) rozporządzeniu z dnia 29.0.04 r. Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne, służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. Nr 100, poz.1024).
Postanowienia końcowe
-
Umowa sprzedaży zawierana jest między Klientem a Sklepem.
-
Spory związane z usługami świadczonymi przez Sklep będą rozstrzygane przez właściwe polskie sądy powszechne.
-
Istnieje możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń na drodze arbitrażu lub mediacji.
Zajmują się nimi Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej
-
W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie będą miały właściwe przepisy prawa, w szczególności ustawy: Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. z 2014 r. poz. 121), Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. O prawach konsumenta.
-
Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 25 grudnia 2014 roku.
|
|